Freedemo

Wersja demonstracyjna

sprawdź bez zakładania konta

Wypróbuj

Marketing-mix

Przed rozpoczęciem działalności produkcyjnej, handlowej ale także usługowej należy dokonać analizy, jak szeroki asortyment produktów można w sposób bezpieczny i opłacalny wprowadzić na rynek. Decyzja wymaga wielu skomplikowanych badań, o których właściciele firm często zapominają, a stabilny popyt to, jak wiadomo, gwarancja utrzymania się na rynku i rozwoju firmy. Nie narażaj się na niepotrzebne straty. Skorzystaj z doświadczenia innych.

      Czym jest marketing-mix i do czego może się przydać Twojej firmie?

      Prawidłowe i efektywne funkcjonowanie firmy na rynku według koncepcji marketing-mix, to składowa wzajemnie powiązanych ze sobą elementów i metod, które tworzą zintegrowany system oddziaływania na rynek. Najpopularniejsza kompozycja teoretyczna związania z marketing-mix jest oparta na czterech instrumentach marketingowych: produkcie (product), cenie (price), dystrybucji (place) i promocji (promotion).

      Przedsiębiorstwo umiejętnie i aktywnie kształtujące procesy w rzeczywistości gospodarczej za pomocą tych narzędzi potrafi wprowadzić do sprzedaży odpowiedni produkt o pożądanej przez konsumentów cechach, w gwarantującej wysoką sprzedaż i zysk cenie, który będzie dystrybuowany za pomocą właściwych kanałów, dostarczany w konkretne miejsce w określonym czasie, a wsparciem dla niego będzie dobrze dobrana akcja promocyjna. To z pozoru proste i dość intuicyjne zadanie, jednak, jak pokazują badania, tylko poprzedzone szczegółową analizą działania oraz zastosowanie odpowiednich proporcji pomiędzy inwestycją w produkt, dystrybucję, promocję i umiejętne definiowanie ceny przynosi oczekiwane rezultaty i przekłada się na realny zysk dla firmy.

      Zależy Ci na profesjonalnym zaplanowaniu procesów sprzedażowych zgodnie z koncepcją marketing-mix? Chcesz zapewnić swojej firmie ugruntowaną pozycję na rynku, realnie na niego oddziaływać i osiągnąć wymierne zyski? Skorzystaj z naszego wsparcia i specjalistycznego doradztwa w zakresie marketing mix. Pomożemy Ci zoptymalizować działania w Twojej firmie tak, aby zapewnić jej prawidłowy i najbardziej efektywny balans pomiędzy koncepcją produktu, opracowaniem strategii promocji i dystrybucji oraz przedsięwzięciem dostosowanej do tego polityki cenowej. Przygotujemy dla Ciebie rzetelne analizy dotyczące aktualnej sytuacji na rynku, trendów, popytu i podaży, wskaźników rynkowych oraz prognozy i symulacje, prezentujące przewidywane rezultaty planowanych działań z uwzględnieniem możliwych szans i zagrożeń.

      Nasi profesjonalni, doświadczeni doradcy przygotują dedykowany dla Twojej firmy plan operacyjny, którego realizacja będzie opierała się na wymienionych wcześniej elementach oraz ich odpowiedniej integracji w szerokiej perspektywie specyfiki konkretnego rynku.

      Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Pomożemy Ci przygotować wieloaspektową charakterystykę pożądanego przez rynek PRODUKTU, potrzeb, jakie powinien zaspokajać, funkcji, jakie powinien spełniać i cech, jakimi powinien się charakteryzować. Przyjrzymy się wartościom dodanym, jakie może oferować, poziomu jakości, jaki może reprezentować oraz sporządzimy badania na temat tego, jak może być postrzegany przez konsumentów pod kątem innowacyjności, powiązanych z nim emocji, estetyki i funkcjonalności.
  • Przekażemy Ci cenne wskazówki i opracujemy strategię DYSTRYBUCJI produktu, uwzględniającą cechy szczególne grupy docelowej, charakterystykę produktu i inne czynniki, które wpływają na optymalny dobór kanałów dystrybucji, umiejscowienia punktów sprzedaży oraz rozmieszczenia produktów na półkach. Przedstawimy Ci szeroki zakres możliwości, obejmujący zarówno kanały tradycyjne, jak i e-commerce, podpowiemy, jak efektywnie wpływać na decyzje zakupowe konsumentów w poszczególnych kanałach dystrybucji i w jaki sposób przedstawić produkt w sposób maksymalnie korzystny i tym samym – zwiększyć jego sprzedaż.
  • Zadbamy o odpowiedni dobór instrumentów PROMOCJI, wskażemy najefektywniejsze techniki reklamy, które w najlepszy sposób przekażą rynkowi informacje o produkcie i firmie, pomogą kształtować potrzeby konsumentów oraz pobudzać popyt. Wyznaczymy właściwy kierunek Twoim kampaniom, tak aby spełniały zarówno funkcję informacyjną, perswazyjną jak i konkurencyjną oraz realnie przyczyniały się do wzrostu zainteresowania produktem i bezpośredniego zwiększenia jego sprzedaży.
  • Pomożemy Ci odpowiednio zdefiniować CENY Twoich produktów, dobrać właściwą strategię ich kształtowania w kontekście trzech pozostałych elementów marketing-mix oraz wymagań rynku. Przedstawimy Ci rzetelne raporty dotyczące stopni opłacalności produkcji przy poszczególnych progach cenowych oraz kompleksowe badania ich atrakcyjności dla nabywców, zwłaszcza w porównaniu z cenami konkurencji. W naszych prognozach uwzględnimy taktykę wprowadzania rabatów i upustów oraz warunków płatności.

      Skontaktuj się z nami i zdaj się na wiedzę i umiejętności sztabu naszych specjalistów, którzy pomogą Twojej firmie zintegrować poszczególne elementy, zapewnić ich pełną kompatybilność w zaawansowanym działaniu marketingowym, co zapewni Ci wymierne rezultaty i wyraźny wzrost zysku Twojego przedsiębiorstwa.