Freedemo

Wersja demonstracyjna

sprawdź bez zakładania konta

Wypróbuj

Wsparcie sprzedaży

Dział sprzedaży może być skuteczny, kiedy ma zapewniony dostęp do potrzebnych narzędzi, a jego jedynym zadaniem są działania negocjacyjne i finalizowanie kontraktów. Jasne określenie celów sprzedażowych, grupy docelowej, asortymentu i cen, motywowanie i szkolenie zespołu to rola marketingu i wsparcia sprzedaży. Jeśli właśnie otworzyłeś firmę lub obroty, które osiągasz nie spełniają Twoich oczekiwań, skorzystaj z naszej oferty indywidualnie dopasowanej do Twoich potrzeb.

Kanały sprzedaży

Podjąłeś już decyzję, dotyczącą grupy docelowej? Teraz musisz zastanowić się, jakie kanały sprzedaży wybrać, by najskuteczniej do niej dotrzeć. Internet a może sklepy stacjonarne? Call center czy zespół handlowców mobilnych? Nie trać czasu na kosztowne próby. Pozwól, że na podstawie skrupulatnych wyliczeń, pokażemy ci, jak zachować ciągłość sprzedaży i świadomie wpływać na wzrost zysków.       

Marketing-mix

Przed rozpoczęciem działalności produkcyjnej, handlowej ale także usługowej należy dokonać analizy, jak szeroki asortyment produktów można w sposób bezpieczny i opłacalny wprowadzić na rynek. Decyzja wymaga wielu skomplikowanych badań, o których właściciele firm często zapominają, a stabilny popyt to, jak wiadomo, gwarancja utrzymania się na rynku i rozwoju firmy. Nie narażaj się na niepotrzebne straty. Skorzystaj z doświadczenia innych.

Motywacja i systemy premiowe

W dobrze zarządzanym przedsiębiorstwie wszystko musi się bilansować. Sztuka polega na tym, by stworzyć system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych celów. Zastosowanie dopasowanych do potrzeb firmy systemów premiowych to jedno z najważniejszych narzędzi motywowania pracowników. Twoi Asystenci sprawią, że pensje w firmie nie będą jedynie kosztem, a źródłem rozwoju. A pracownicy czerpać będą satysfakcję z dobrze wykonanego zadania.

Pricing

Firmy przy ustalaniu swojej strategii cenowej koncentrują się zwykle na kosztach. To błąd, który w efekcie prowadzi do zaniżenia wartości produktu lub usługi. Trzeba wiedzieć, że polityka cenowa wymaga badań rynku, szczególnie oferty konkurencji, a to możesz zlecić OMNI. Twoi Asystenci sprawdzą, czy masz szansę na podniesienie cen bez spadku sprzedaży. gdzie w swojej strategii marketingowej popełniłeś błąd.

Techniki sprzedaży

Wszystko można sprzedać, trzeba tylko wiedzieć, jak. To żaden argument dla tych, którzy stworzyli niepowtarzalny produkt lub świadczą pożądane na rynku usługi i mają problem z ich sprzedażą. W czym więc tkwi sekret? W zastosowaniu odpowiednio dopasowanych i sprawdzonych technik sprzedaży. Jesteśmy ekspertem w tym zakresie. Wybierzemy odpowiednie dla Ciebie rozwiązania, a Ty przekonasz się, że każdy może być mistrzem sprzedaży.