Freedemo

Wersja demonstracyjna

sprawdź bez zakładania konta

Wypróbuj

Helpdesk

System informatyczny w Twojej firmie szwankuje, drukarki nie drukują, pracownicy narzekają na brak połączenia z Internetem, a Twój laptop się nie włącza? Postawiłeś na oszczędności, zapominając, że każda, nawet najmniejsza awaria informatyczna naraża firmę na przestoje i straty finansowe. Na szczęście taki błąd łatwo naprawić. Skorzystaj z naszej usługi helpdesk, a informatycy będą do Twojej dyspozycji, zawsze kiedy będziesz tego potrzebował.

      Solidne i sprawne zaplecze IT to fundament prawidłowego funkcjonowania nowoczesnej, dobrze prosperującej, doskonale zarządzanej firmy. Zarówno innowacyjne rozwiązania, oparte na mniej lub bardziej zaawansowanych technologiach informatycznych, jak i zwyczajna, codzienna praca biura wymaga zaufanej, sprawdzonej opieki komputerowej. W przeciwnym razie nawet najmniejsza awaria może sparaliżować pracę przedsiębiorstwa oraz spowodować niemałe straty.

      Jakie czynniki powinny być najbardziej istotne w doborze najlepszej obsługi informatycznej? Istnieje kilka aspektów, jakie powinieneś wziąć pod uwagę, jeśli zależy Ci na skutecznym, profesjonalnym wsparciu dla Twojej firmy, bez ryzyka i z gwarancją jakości oferowanych usług, a mianowicie:

  •  szybkość reakcji i dostępność Twojego partnera helpdesk,
  •  kompetencje i doświadczenie jego pracowników,
  •  zakres usług,
  •  bezpieczeństwo Twoich danych,
  •  ciągłość współpracy.

      Technologie informatyczne, systemy komputerowe, elektroniczne bazy danych, aplikacje internetowe i wiele innych narzędzi, wykorzystywanych na co dzień przez większe i małe przedsiębiorstwa, odgrywa znaczącą rolę w dynamicznym rozwoju biznesu i gruntowaniu pozycji firmy na rynku. Bieżąca kontrola działania sprzętu i systemów pozwala na szybkie wykrycie ewentualnego ryzyka awarii, zastosowanie właściwych kroków zapobiegawczych lub interwencyjnych. Proponujemy specjalistyczną, kompleksową opiekę informatyczną dla Twojej firmy oraz bieżące wsparcie w zakresie sprzętu, systemów, konfiguracji i programów. Zadbamy o prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa i nie pozwolimy, by awarie lub niedopatrzenia stanowiły zagrożenie dla jej rozwoju. Zapewniamy Ci stały nadzór nad pracą systemów informatycznych, bieżące konsultacje i interwencje,  zarówno zdalne, jak i stacjonarne oraz działania serwisowe, oparte na zaawansowanej wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu naszego personelu. Przeprowadzimy badanie kontrolne sprzętu i programów w Twojej firmie, na podstawie którego przedstawimy Ci rzetelny raport oraz plan koniecznych pracy serwisowych lub konserwacyjnych.

      Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić? Oferujemy:

  •   bieżącą, stałą obsługę IT Twojej firmy,
  •   dostosowanie elementy infrastruktury informatycznej do indywidualnych potrzeb użytkowników,
  •   błyskawiczny serwis i naprawę awarii,
  •   sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  •   wsparcie w utrzymaniu i konserwacji sprzętu,
  •   stałe monitorowanie poszczególnych elementów,
  •   konfigurację systemów i oprogramowania,
  •   wgrywanie niezbędnych aktualizacji,
  •   całkowite bezpieczeństwo danych i kontrolę zabezpieczeń,
  •   szybką reakcję i działanie,
  •   dostępność wykwalifikowanych specjalistów,
  •   profesjonalne doradztwo w zakresie optymalnych rozwiązań IT.

      Nasz zespół helpdesk zagwarantuje Twojej firmie specjalistyczne i rzetelne wsparcie IT oraz kompleksową opiekę nad Twoim sprzętem oraz programami. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać informacje o możliwych formach współpracy.