Freedemo

Wersja demonstracyjna

sprawdź bez zakładania konta

Wypróbuj

Marketing

Marketing to nic innego, jak praktyczne zastosowanie pewnych rozwiązań, dzięki którym firmy odnoszą sukces i przewagę konkurencyjną. Celem powinno być możliwie najlepsze zaspokajanie oczekiwań odbiorców produktu czy usługi, ale nie tylko. Sprawny marketing to także kreowanie nowych potrzeb. Jak to osiągnąć? Należy przede wszystkim stale obserwować i analizować zmiany na rynku, budować swój wizerunek i pozycję, a narzędzi jest naprawdę wiele. Po które sięgnąć, jak je wykorzystać?

Analizy SWOT i biznesplany

Biznesplan z analizą SWOT to podstawowy dokument, jaki powinien przygotować przyszły przedsiębiorca. Pomoże ocenić, czy planowane przedsięwzięcie ma szanse powodzenia, które jego aspekty wymagają dopracowania, które założenia są błędne. Podziel się z nami swoim pomysłem, wspólnie przeanalizujemy słabe i mocne strony projektu, omówimy zagrożenia. Mamy doświadczenie, którym chętnie się podzielimy.

Copywriting

Czy wiesz, że produkt lub usługa opakowane w nośne słowa zyskują na wartości? Czasem wystarczy jedno zdanie, by Twoja sprzedaż drastycznie wzrosła. Tekst jednak musi trafiać do grupy docelowej, być inteligentny, dowcipny, wywoływać emocje. Trudne? Nie dla Twoich Asystentów – specjalistów od copywritingu, którzy jak nikt inny wiedzą, że dobre hasło reklamowe to podstawa marketingu.

Materiały marketingowe

W ostatnich latach obserwujemy przenoszenie dużej części działań marketingowych do Internetu. Nasi kontrahenci często twierdzą, że drukowane materiały promujące firmę, produkty czy usługi nie spełniają już oczekiwań. Statystyki jednak mówią co innego. Nie wszystko można sprzedać w sieci. Nadal profesjonalnie zaprojektowane ulotki, broszury, foldery czy standy znacząco zwiększają możliwości sprzedażowe firm. 

Plany marketingowe

Masz pomysł na firmę, stworzyłeś już biznesplan, czas więc na przygotowanie planu marketingowego. Jak się za to zabrać? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Spotkajmy się. Omówmy główne trendy rynkowe, cele i strategię marketingową, sposoby wprowadzania produktu/usługi na rynek, pokonania konkurencji. Policzymy, jakie będą konsekwencje finansowe takich działań i wspólnie oceńmy perspektywy rozwoju. Twój sukces to nasza radość.

Pozycjonowanie i SEO

Na początek fakty. Z każdym rokiem rośnie liczba internautów, czyli Twoich potencjalnych klientów i kontrahentów. To dobra wiadomość, ale pod jednym warunkiem – jesteś widoczny w sieci. Pozycjonowanie, SEO to już nie fanaberia, ale konieczność. Zapewne wiesz, że kolejność, w jakiej wyświetlają się strony internetowe, nie jest przypadkowa. Za ich ułożenie odpowiedzialny jest algorytm wyszukiwarki Google. Brzmi strasznie? Zwróć się do OMNI – Twoi Asystenci zajmują się tym od lat.

Projektowanie stron

Firmowa strona internetowa to jeden z ważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Jej wygląd ma także znaczenie ze względów sprzedażowych i wizerunkowych. To, jakie emocje wywoła u kontrahenta czy konsumenta, będzie miało wpływ na rozwój działalności. Zdaj się na ekspertów, którzy wiedzą, jak skutecznie budować Twoją pozycję na rynku, znają najnowsze trendy i pomogą ci w nawiązaniu kontaktów biznesowych.

Usługi graficzne

Każdy przedsiębiorca musi wiedzieć, że jego zadaniem nie jest sprzedaż produktu, ale wyobrażenia o nim. Warto więc zainwestować w wizualizację idei. Zadaniem każdego projektu graficznego jest wywołanie emocji, umocnienie marki, wypromowanie produktu czy firmy, przykucie uwagi odbiorcy, wyróżnienie się na tle konkurencji. Można to osiągnąć jedynie z profesjonalistami uznanymi w branży, śledzącymi najnowsze trendy – z naszym zespołem grafików wizjonerów.

Zarządzanie kampaniami

Dobra kampania marketingowa musi być po pierwsze skuteczna, po drugie skuteczna i w końcu po trzecie skuteczna. Zastanawiasz się, czy pisząc to, pomyliliśmy się? Świetnie, to znaczy, że choć na chwilę przykuliśmy Twoją uwagę. To pierwszy krok, teraz możemy wspólnie zastanowić się nad celem i grupą docelową, budżetem i narzędziami, które wykorzystamy, budując wizerunek Twój lub Twojego produktu.